الي الحيــــــــاة

تَقَبـــــــل هديتـــــــــــــي


لا املك مالاً يكفيـك وان كان مال الدنيـا معي لا يفيـــــك
فبحثــت فـي كل ما عندي لأجد اغلي مـا لدي وأهديـــــك
فكرت بسعادتي فوجدت عيناي أغلي فبين اجفانها أُلاقيك
والعمر في نظـري اغلـي ما يمكـن للمحــب أن يُعطيـــــك
فوالله لأنت أغلي عليّ من عمري فعذراً كيف اليك اهديك

10 صوت حر:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أحييك وبشدة من كل قلبي على هذه الكلمات المتميزة جداااااااااا


ماشاء الله بجد حلوة

دمت في تميز وابداع

في حفظ الله

 

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أحييك وبشدة من كل قلبي على هذه الكلمات المتميزة جداااااااااا


ماشاء الله بجد حلوة

دمت في تميز وابداع

في حفظ الله

 

وعليك السلام ورحمة الله وبركاته

أولا جزاك الله كل الخير عالزياره الجميله دي

بجد المدونه نورت بتشريف حضرتك استاذ قلم رصاص ويارب ديما منورنا
ومهما كتبنا مش هنكتب زي خواطرك
ربنا يوفقك ديما ويطلق لسانك بكل جميل وخلوق..

في حفظ الله ورعايته

 

عموما مش بحب الورد ولجل الورد ينسقى العليق

 

احم احم
انا حطيت عينى ع الهدية دى

 

لاجل الورد يتسقي العليق ده للي بيحب الورد اكيد
واعتقد مفيش حد مش بيحب الورد مش بس لانه جميل ورائحته جميله وشكله جميل بس
لانه بيعبر في تفتحه عن الحياة وفي ذبلانه عن الموت وده الي بخيلك تحافظ علي حياته قدر المستطاع

وبجد نورت المدونه يا صوت من مصر وربنا يجعل صوتك مرفوع بالحق دائما

 

اتفضل والله الورد لكل ناظر ليه هديه
أما الكلمات فهي لمقصد كاتبها...
واتفضله دون إستئذان
نورتني ياحلم بيعافر
هو احنا بناخد حاجه في المدارس غير اسامينا الي الحمد لله بننساها بعد مبنخلص

 

طبعا اكيد قصدك انا
وانا كمان بحبك
عشان انا اكتر واحدة عرفاكى
انت اطهر انسانة فى الوجود انا لحد دلوقتى وللاسف ان اللى زيك مش موجود نهائيا قلبك فعلا ابيض و طاهر و بتحبى كل الناس وبتيجى على نفسك قوى وحطى مليون خط تحتيها عشان برضة الناس وجميلة و رقيقة وطيبة و محترمة و متتدينة اخلاقك عليا وطموحة ومجتهدة وبتحبى كل الناس وشوفتى ماااااااااااسى كتير وعشتى احزان كتير ومريتى بمشاكل كتير ومع زللك بلائيكى متماسكة
يا رب يحميكى ويكرمك ويوفائك ويديكى على قد اللى عندك عشان انت عندك يامة قوى
بحبك قوى مش عشان انت بنت خالتى بس عشان انت صحبتى وحبيبتى واختى يارب يخليكى ليا وللناس اللى بتحبك و يا رب تكون شيلها الخير ويكرمك فى حياتك و يعوضك احسن وخير ياااااااااااااا رب

 
أزال المؤلف هذا التعليق.
 

بحثت في فلم اجد بياضا ولا صفــاء
ولكني وجدك اغلي من الحب والاهداء

فانت رمز المحبه والصداقه والنقاء
انت الحنونه والعطوفه انت الإخــاء

نظرت من حولي لأعطيه المشاعر الوفاء
فلم اجد الاكِ كيـف لا وانت العليــاء